Teine nädal

Teine nädal oli päris põnev. Käisin Pisa Ülikoolis Robosoft Plenary koosolekul ja Indrek tuli ka sinna oma robot-ussikesi näitama. Nii et tatsasime päris palju koos ringi ja turismitsesime selle koosoleku vahepeal. Robosoft ise oli ka päris põnev – sai näha ameeriklaste pneumaatiliselt töötavate pehmete robotite presentatsiooni, teiste asjade hulgas. Tüüp ise nägi välja veits nagu McSteamy. 😀 Plus sain teada, et Tolouse’is keegi üritab sama teemat ajada, mis mina hetkel. Nii et peab kiirustama oma publitseerimise ja teadustööga.

Veel üks pilt mu tornikesest

Pühapäeval käisin Indrekul lennujaamas ka vastas. Viisime ta träni hotelli ära ja läksime linna peale.

Öine Pisa kirik

Lõunat käisime söömas Pisa torni vaateväljas. Pasta. Ootamise käigus üritas kolm aafriklast meile müüa Rolexeid, päikeseprille ja ehteid. Hirmus värk.

Lõuna

Edasi suundusimegi “Imede väljakule”, kus võtsime pileti Pisa torni, mis sisaldas veel katedraali sisenemist. 18€ ülesronimise eest. Lüpsta nad ikka oskavad. Torni jaoks lõuna ajal aega ei jätkunud, käisime kirikus ära selle asemel. Torni jätsime õhtusse.

Seest üks vägevamaid, mida Itaalias näinud siiani

Jutlustaja pink

Rõhutud lõvi

Kunst!

RELIIIKVIAA!

Vasak tiib

Parem tiib koos pühaku muumiaga

Pisa tornist

Ei olnudki kõige jubedam ronimine. Firense toomkiriku kellatorn oli kordades hullem. Aga seda, et põrand on viltu on ikka täiega tunda. Pärast tornist väljatulekut olid veel viltu tükk aega.

Vaade Pisa tornist

Vaade Pisa torni varjule

Pisa torn on tegelikult kellatorn. Selliseid oli 7 tk seal sees

“Linnuke puuris”

Päris raske on silmi lahti hoida, kui see valge marmor näkku kriiskab

Üritasime külastada vanalinna teises servas olevat parki, aga see oli kahjuks suletud juba.

Sild pargini

Vaade sillalt Pisa kesklinnale

Vaade Indreku seljale

Arno jõgi

Loodus on päris agressiivne siin lõunas

Pargi müüri taga

Piilupilk pargile

Pargi müüri veel natuke

Peale jalutuskäiku Pisa peal suudnusime Robosofti poolt organiseeritud õhtusöögile Il Campano restorani. Hästi palju traditsioonilist sööki koos veiniga. Väga hea oli. Eelroogasid oli väga palju saiad tomati, basiiliku ja pasteediga; spinati muffini moodi suupiste; punase kapsa hautis (selline kibedama maitsega ja väga huvitav); kruupide ja tomatiga hautis; salaamit, juustu, sinke. Pearoaks olid mõnus kreemine seene-risotto ja hakkliha pasta. Magustoiduks šokolaadi jäätis, mis oli umbes külmutatud sokolaad – väga intensiivse maitsega. Põhimõtteliselt söögi pärast tasus juba minna Robosoftile. 😀

Scuola Superiore Saint Anna. Väga uhke aula

Ja väiksem saal, aga sugugi mitte vähem uhke.

Peale Robosofti läksime Indrekuga edasi – rongiga Firenzesse.

Ma elan selle tüübi tänaval Pisas!

Arno jõgi Firenses

Indrek sööb vihaselt pizzat

Seesam, avane!

Sabine naiste röövimine.

Veel röövimisi ja tapmisi

Taavet

Poseidon

Väga hea oli ikka nende itaallaste arusaamatu pläkutamise kõrvalt eesti keelt rääkida – thanks, Indrek! Ja kellegagi koos linna avastada on ka ikka kõvasti põnevam. Lucie’ga käisin sellel laupäeval veel Genoa akvaariumis – tegin väga palju pilte ja kilkasin mõttes – pretty fishes! Eks kunagi tulevad ka need pildid…
Algaval nädalal tuleb kõvasti tööd tegema hakata, sest Robosofti pärast jäi pool nädalat katki + mu juhendaja Francesco on hõivatud oma asjadega ja.. Peab ise hakkama saama. 1,5 nädalat jäänud.